Category: Web

Reklamní sdělení internetové reklamy jsou šitá na míru

.

.

Reklamní sdělení na internetu mohou být různě v průběhu času modifikována a snáze se přizpůsobí potřebám klientů, než televizní reklamy. Internetová reklama je často zaměřena podle navštěvovaných stránek přímo na věkovou kategorii, lokalitu bydliště (podle IP adresy), a nejčastěji podle zájmové oblasti, ve které se dotyčný pohybuje.

Největší úspěch internetové reklamy se přičítá právě pružně cílenému okruhu zájmů a dokonce i s konkrétními produkty na trhu, např. při vyhledávání nákupu domácích spotřebičů, automobilů, realit atd.
analýza internetu

Reklama na Internetu má obrovskou výhodu, kterou jsou velmi nízké náklady na její zobrazení. Jsou mnohonásobně nižší, než u reklam v tištěných médiích a v televizi nebo v rozhlasu. Přitom účinnost webových reklam je v opět několikanásobně vyšší.

Každá reklama na Internetu se může podrobit podle počítadla důkladné analýze úspěšnosti a procentuální statistice objednávek zboží. Analyzovat se dá, i odkud zákazník přicházel, a co konkrétně vyhledával.
radost nad laptpem

Reklama na Internetu může pružně reagovat, může být pozastavena nebo vyměněna za jinou velmi rychle, což není možné ani v tištěných médiích, ani v televizi.

Jak je to s reklamou na českém trhu?

Česká republika není výjimkou a počet reklamních sdělení se u nás pohybuje řádově na stejné úrovni, jako v zemích západní Evropy. Nejnavštěvovanějším českým serverem je Seznam.cz, především jeho dceřinné odnože Stream.cz, Mapy.cz, Novinky.cz a E-mail.cz.  Druhé místo obsadil prozatím Facebook. Říkáme prozatím, protože popularita Facebooku výrazně klesá a zřejmě jej brzy vytlačí Google a Youtube.
vyhledávání online
Není se čemu divit, neboť jsou Google a Youtube daleko více kvalitními infoportály a vyhledávači informací  a služeb, především ohledně výrobků a produktů spotřebního charakteru na profesionální bázi. Facebook je přece jen více laděn směrem k amatérskému zveřejňování osobních údajů a názorů na různá témata, i když jej využívá tisíce firem, zájmových sdružení a spolků.

Reklamní sdělení internetové reklamy jsou šitá na míru
4.3 (85%)4
.

grapeme.cz